Flex Manager
De top 21153 Flexmanagers van Nederland
21153 professionals

 Beschikbaarheid opvragen

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim (verander) manager

Interim (verander) manager

Werkervaring interimmanager

2017:
Manager Contactcentrum, Sint Maartenskliniek Nijmegen

Kwaliteitsverbetering realiseren van het Contactcentrum, naar aanleiding van verslechtering van de bereikbaarheid door de te lange wachttijden van telefonie en mail en de dalende tevredenheid van de patiënten. De volgende acties zijn uitgevoerd en hebben geleid tot een optimaal resultaat voor de patiënten, medewerkers en de Sint Maartenskliniek:  
- Lokaal bereikbaarheidsmodel geschreven en geïmplementeerd
- Verbetering van telefonische bereikbaarheid en afhandeling mail
- Verbetering van tevredenheid patiënten door verbetering score Zorgkaart
- Implementatie van LEAN instrumenten, waaronder de dagstart 
- Herstructering van werkzaamheden  
- In- en doorstroom begeleiden ter verbetering van het kwaliteitsniveau van het team. 

2012- 2017:
Manager Klantenservices (1fte), Rabobank Weerterland & Cranendonck
Implementatie van Team Klantenservices: klantbediening via de fysieke en virtuele kanalen en verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing en coaching van het team Klantenservices (2 Teamleiders en 40 Adviseurs Particulieren) en de beleidsplanning en de realisatie van de doelstellingen.
Diverse veranderingstrajecten succesvol doorgevoerd, waaronder de verhoging van Net Promoter Score. De implementatie van diverse projecten uitgevoerd, waaronder virtuele klantbediening, klachtenmanagement, het nieuwe werken en de implementatie van ketenmanagement. Het laatste succesvolle verandertraject was de begeleiding van medewerkers naar Rabobank Klantenservices.
2005-2011: Teamleider Adviescentrum (1fte), Rabobank Weerterland & Cranendonck
Aansturing van 15 Adviseurs en 2 Ondersteuners Commercie Particulieren, doorvoeren van nieuwe structuur en implementatie van nieuwe processen. Daarnaast workshops en trainingen verzorgd ten aanzien van Internetbankieren en klanttevredenheid en klachtenmanagement.
1998- 2005: Teamleider Cliëntenservice (1fte), Rabobank Nederweert eo
Aansturing van een team van 18 fte, waaronder een receptioniste, servicemedewerkers, waardenbeheerster, medewerksters callcenter, de administratieve medewerkers. Implementatie van projecten en projectleider van het europroject, met als taak de chartale omwisseling van de euro.
1996 – 1998: Cliëntadviseur (1fte), Rabobank Nederweert eo
1995 - 1996: Service Representative bij Manpower uitzendorganisatie (1fte), Eindhoven:

Opleiding interimmanager

2002- 2006 Doctoraalstudie Bedrijfskunde OU/ Fontys Hogeschool Eindhoven
1991-1995: HBO Personeel & Arbeid te Breda, diploma behaald in 1995
1990-1991: Rechten te Maastricht
1988-1990: VWO te Weert, diploma behaald in 1990
1983-1988: HAVO te Weert, diploma behaald in 1988

Cursussen

2017 Lean – Yellow & Green Belt
2014 Prince 2
2012 Cross-Channel Klantbediening
2010 Leidinggeven in een klantencontactcentrum
2009 Coachen en sturen op verkoopresultaat
2000 Talent Ontwikkeling Operationeel Leidinggeven
1997 Complete Opleiding voor de Cliëntadviseur

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ik ben een echte verandermanager, zeer klant- en resultaatgericht. Ik vind het een mooie uitdaging om mensen en teams te ontwikkelen in de wereld die continue verandert. Ik krijg veel energie van het werken in een dynamische omgeving, waarin de klant altijd centraal staat. Ik geef een verandering samen met een team vorm en ik onderken daarbij drijfveren, overtuigingen, waarden en cultuurbeleving en coach individueel met als doel om medewerkers in beweging te krijgen. Dit doe ik op een authentieke manier waardoor ik draagvlak binnen een team creëer. Het team zal professioneler worden en daarbij zal de focus liggen op het verhogen van de klant- en medewerkerstevredenheid en op het verbeteren van efficiency in de processen. Ik ben een sensitieve en daadkrachtige persoonlijkheid en in staat om de juiste verandering door te voeren, die succesvol is voor de klant, de medewerker en de organisatie.


Talenkennis interimmanager

Nederlands - zeer goed, Fran, Duits en Engels - goed

Overig

Zie verder mijn LinkedIn Profiel en mijn aanbevelingen

 Beschikbaarheid opvragen

Interim managers zoeken:


interimmanagement Opdrachtomschrijving :